Taken - Del 8

I was this close to not dear to ask, but I couldn't just let the chance float past. She took my phone to write in her number. Harry and Alina showed up with 4 milkshakes. We sat and drinked our milkshakes and just talked for 1,5 hours.

Alina's perspektiv:
Det var riktigt trevligt att sitta med Liam, Isabell och Harry och bara snacka och skratta. Jag har kommit på att jag kommer mycket bättre överrens med killar sen jag lärde käna One Direction grabbarna. Fast jag ville jätte gärna lära känna Isabell mer! Då slog det mig, varför var inte Louis, Niall och Zayn här? "Why aren't Louis, Niall and Zayn here?" frågade jag. Tänk om dom bråkade eller något? "They're at some boxing match" sa Liam lugnt. "But why aren't you to with them?" sa jag. "I wanted to spend this lovely afternoon with you!" sa Harry, och sprack upp i ett leende. Vänta lite nu, struntade han i boxning och sina bästa vänner för, för att vara med mig? Jag kände hur jag smälte inifrån. "And yesterday I lost a game against Niall, and he said that I had to be with Harry all day.." sa Liam. Haha dom här grabbarna är ju för sköna!
 
"My mom is outside, so I've to go now" sa Isabell. "Okey, maybe we can take your phone number, than call you?" sa jag. "I really have to go now, but Liam already got my number, take it from him!" sa hon. Harry som stod bredvid Liam knuffade till honom lite och bussvisslade, och Liam kollade generat ner mot marken. Jag märkte att även Isabell rodnade lite. Isabell kramade om oss alla, och gick sedan. Vi satte oss vid bordet igen. "What are we going to do now?" sa jag, och precis då ringde Harrys telefon. Det var Louis. Efter samtalet sa Harry vad vi skulle göra. "Louis, Niall and Zayn are at home now and making some tacos, and they've rented a movie. "Oh, then se maybe meet, some other day?" sa jag. "Don't be silly, of course you can come with us!" sa Harry, och Liam nickade. "You're sure that it's okey with them other?" frågade jag. "They making tacos now, and they've counted with you!" sa Harry. "Oh, thank you guys" sa jag och log mot dom.
 
När vi var påväg till bilen så började det att falla små droppar från himlen. Bra kväll att kolla på film och äta tacos då! När vi var nära bilen så började regnet att ösa ner. Vi hoppade in i bilen och åkte mot lägenheten. När vi var framme parkerade Harry bilen, och vi hoppade ur bilen. Det regnade fortfarande, så vi små sprang mot lägenheten. Plötsligt la Harry sin ena arm över mina axlar, och drog mig lite närmre han. Det kändes så..bra.

Postat av: Isabell

Jättebra! =)

Date:2012-08-21 / Time:14:55:52
Postat av: Anonym

när kmr nästa? =)

Date:2012-08-21 / Time:19:13:17
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: