Taken - Del 17

Like a hate-glance. Then I looked at Louis, he looked very irritated. "Yeah, I finded my girl" I said with a smile, while I giggled a little. Kelly walked away to the others, pretending she didn't heard what I just said. This is going to be a... interesting night...!



Alina's perspektiv:
Vi gick in till tv-rummet där alla satt någonstans. Vi slog oss ner bredvid Zayn, eller jag satte mig bredvid Zayn och Harry bredvid mig. "Hi Zayn!" sa jag glatt. "Hi.." sa han. Han lät lite ledsen. "What's happend?" sa jag förvånat. "Harry, come! I've to say something.." Vi vände våra huvuden om, och Kelly stod där och kollade på Harry. Precis när han hade satt sig i soffan, så fick han springa upp igen. Harry gav mig en blick, och jag vet inte riktigt vad den betydde. Han lyfte sig upp, och gick efter Kelly som försvann. "Zayn, what is it?" frågade jag. Zayn kollade ner i soffan, och sedan upp på mig. "I just.. feel a bit lonely." sa han. Han gav ifrån sig något ljud, typ ett fniss som man fnissar när man skäms lite. "Perrie is at a vaccation, and.." jag avbröt honom där. "Who's Perrie?" sa jag. Väldigt förvånat. Han kollade på mig."You know, my girlfriend" sa Zayn och sprack upp i ett leende och kollade drömmande ut genom fönstret. Vänta lite här nu, hade Zayn en flickvän? "Oh, I understand. I feel a bit lonely too" sa jag och log mot Zayn, som nu kollade på mig. "But, why? You have all your friends here! And Harry!" sa Zayn. "Yeah, I know I have my friends here. But you have somebody to call girlfr.. What??" sa jag hastigt. Zayn gav mig en oförstående blick. "Huh?" sa han. "Why did you say 'you got Harry?'" frågade jag. "Come on, you 2 are cute together!" sa Zayn och log. "But we're not a couple!" sa jag. "He got... Kelly.." sa jag och kollade sorgser ner i soffan. Jag märkte att jag satt på en vit filt som låg på den mörkblåa soffan. "Hahahah, don't be silly Alina!!" sa Zayn. Vad menade han med det? "What?" sa jag och lyfte blicken från filten på soffan. "He don't want Kelly, he wants you!" Vänta lite nu, vad sa Zayn precis?
 
Efter ungefär en kvart hos killarna så började vi att höra ljudet av regndroppar som smattrade mot fönstret. "Love the weather..." sa Niall ironiskt. "What do you guys wanna do?" frågade Louis. "Hm.. Maybe dare or truth?" sa Kelly. "Okey." Vi satte os i en ring på golvet, och hämtade en flaska. "You know I.. never say no to the things they say I've to do" sa Harry och blinkade mot mig. Jag kände hur kinderna blev rödare och rödare. Det började med att Zayn skulle krama Niall. Efter det snurrade Niall på flaskan och den kom på Harry. "Give Kelly a kiss. On her mouth" Och med dom orden så dog jag inombords.

Postat av: Isabell

jättebra! :)

Date:2012-09-02 / Time:08:32:22
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: