Taken - Del 16

Jag gick till badrummet där jag plattade mitt hår, och satte på mig lite smink. Nu var klockan halv 8, så jag tänkte börja gå snart. Jag gick ner och kollade på tv lite, sen gick jag till hallen och tog på mig mina vita converse, och en jeansjacka. Och började gå.

Isabell's perspektiv:
Klockan var nu kvart i 8, och jag var påväg hem till Liam, och hans vänner. Ibland känns det som om jag drömmer. Som tillexempel nu, jag är påväg hem till One Directions lägenhet. Jag har ju älskat dom såå länge, och speciellt Liam. Och han är så underbar som jag alltid trott. Jag stod plötsligt utanför porten till lägenheten, så jag skickade ett sms till Liam att han skulle komma och öppna. Hon kom och öppnade, och där. Där rätt framför mig så stod min drömkille, fina Liam. "Hi" sa han lite blygt, och gav mig sedan en kram. "Hi Liam!" sa jag. Vi gick in till lägenheten, och där var alla utom Alina. Louis och Zayn satt och kollade på tv, Niall satt i soffan med en laptop i knät, och Harry... Harry såg jag inte. Jag och Liam gick in i tv-rummet, och då märkte killarna mig på en gång. Alla lyfte sina huvud mot lig och log mot mig samtidigt som dom sa 'Hi Isabell!' Jag sa hej tillbaks, och sedan följde jag med Liam till köket.
 
Alina's perspektiv:
Jag var framme nu vid lägenheten, vid den stora porten med ett lås. Ett sånt knapp-lås, man skriver in en kod. Jag tog upp min telefon och sms:ade Harry. 'Can you please open the door? :)' skrev jag. Jag väntade någon minut, inget svar. Jag dubbelkollade att jag hade skickat sms:et, och det hade levererats. Jag lutade mig mot väggen bredvid porten, och väntade i, ja något som kändes i en evighet. Jag var nära på att gå hem, när någon plötsligt slängde upp dörren. Jag vände huvudet mot porten, och det var Harry som hade öppnat. Jag ställde mig upp rakt, och han tog ett tag mot mig och kramade mig sedan. Han kramade mig, ovanligt länge. Hej på dig med, Harry? Självklart kramade jag tillbaks, det hade alltid varit något speciellt med hans kramar, jag fullkomligt älskade dom. "I didn't saw your text, Kelly tooked my phone.." sa Harry, samtidigt som han kliade sig i nacken och kollade ner i marken. Jag väntade tills hans skulle kolla mig i ögonen, och när han märkte att jag inte sa något kollade han på mig. När våra blickar möttes såg jag hans förvånade min, och jag log mot honom. Jag bestämde mig även för att inte vara så hård mot honom, han verkade inte ha det så lätt den här grabben...
 
Harry's perspektiv:
When i looked up in Alina's face, I saw she were smiling. I couldn't helped but smile to her. I held the door up, and she walked in. I walk after her. We walked up 2 stairs, and then we were outside my door. She turned around, and looked a little bit like a question mark. "Hehe, yeah you can open the door" I said while smiling. She smiled a smile that showed she embarrassed a bit. Alina has always been easy to feel ashamed. And she were very cute when she were embarrased. Like always. She opened the door, and the guys talked with happy voices. Alina tooked off her shoes, and I waited for her. Then Louis showed up. "Oh, so you found your girl?" he said. He started to laugh a bit, me too. I looked down at Alina, and she were sitting there, looking like a question mark again. I just smiled to her. She laughed a bit and shaked her head, and continued taking her shoes off. "Who's girl?" I heard someone said. A girl. Who called Kelly. Of course. Who else? She walked towards us and stood beside Louis. "Oh, there you are Harry babe!" she said. She kissed her hand, and then blowed it to me. I just looked her in her eyes. I didn't wanted a kiss from her anymore, I think. I mean, she's very beautiful and hot. But Alina, something special with her. She's also beautiful and hot, but she have a heart. And that's what I love with girls. I looked down at Alina, and she were finished. I saw she were looking at Kelly, and then she looked down at the floor. I looked at Kelly, and she looked at Alina very, very strange. Like a hate-glance. Then I looked at Louis, he looked very irritated. "Yeah, I finded my girl" I said with a smile, while I giggled a little. Kelly walked away to the others, pretending she didn't heard what I just said. This is going to be a... interesting night...!
 

Postat av: Isabell

jättebra :) Kmr du har mer mitt perspektiv och Liams perspektiv? :)

Svar: Om du vill! :)
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-30 / Time:18:46:55
Postat av: Isabell

här är min adress, mejladressen. svara på denna kommentar. vill bara det :)

Svar: Jag fattar inte... Haha!
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-30 / Time:18:47:42
Postat av: Isabell

Ser du min mejladress? När kmr nästa? :) Kram! xx

Svar: Japp det gör jag! Ikväll tror jag! :)Kram ! xx
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-31 / Time:15:59:15
Postat av: Isabell

Ja, det vill jag! mer mitt och Liams perspektiv! =)

Date:2012-08-31 / Time:16:00:35
Postat av: Isabell

Okej! Ja, jag vill har mer mitt och Liams perspektiv! :) Kram! xx *

Date:2012-08-31 / Time:17:03:50
Postat av: Anonym

Så när kmr nästa? =) Kram! xx Jättebra btw =)

Date:2012-09-01 / Time:14:04:59
Postat av: QINNIE

SUPER BRA!
ÖNSKAR MER AV DEN!

Date:2012-09-29 / Time:17:22:52
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: