Ny novell..?

Nu när min flrsta novell, Taken, är slut så vill jag jätte gärna börja på en ny novell. Jag har faktiskt skrivit några delar redan, och har lite ideér i huvudet, men vill ni ha med något speciellt? Kommentera hur just DU vill novellen ska vara! Ge mig lite ideér! :)

Jag har tänkt lite, och undrar om jag ska skriva på ENGELSKA ELLER SVENSKA? Det lutar åt svenska rakt igenom förutom när dom pratar, men hur vill du ha det??
 
Hur vill du att DELARNA ska vara? Långa, korta, många eller få?

Som sagt, kommentera jätte gärna så skriver jag ännu en novell, som förhopningsvis kommer bli bättre än Taken!
 
 

Postat av: Isabell

Engelska när dom bara pratar :)

Date:2012-09-14 / Time:14:23:41
Postat av: Isabell

långa ska dom vara och det ska komma upp ett varje dag kanske

Date:2012-09-14 / Time:15:32:14
Postat av: Emma

Ibland kanske 1 tidigt på morron sen ett på kvällen.
Och vissa ska vara jätte långa, sen andra ska va normala.

Date:2012-09-14 / Time:17:17:38
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: