Taken - Del 24

"Why are you having like the towns prettiest outfit?" Frågade Harry och studerade mig upp och ner. "It was graduation at my school, and I'm on my way home now." Sa jag och log. "Okey! We've to keep on moving, but we'll see you tomorrow, right?" Sa Zayn. "Yeah, you will." Sa jag och log. "Good!" Var Harry snabb med att säga. Jag log mot honom, han är så söt.


Alina's perspektiv:
Dagen flöt på, och när jag kom hem böt jag om till bikini och solade hela eftermiddagen, och sms:ade med Stan. Han längtade tydligen tills imorgon, och det gjorde jag med. Kvällen kom och solen gick, men jag hade en riktigt mysig kväll med mamma. Vi åt middag ute på altanen och skrattade och hade det trevligt. Jag somnade lätt den kvällen. Jag hade faktiskt kommit över Harry lite grann. Väldigt lite bara, men det är ju en bra början.
 
Fredagen kom och solen sken in igenom mitt fönster. Jag hade glömt att dra ned gardinerna för fönstret, som vanligt. Det känns lite 'Alina' att glömma det. Man vaknar ganska sur. Fast det sura inom mig försvann när jag såg vädret, stålande sol! Jag bestämde mig för att springa en runda. Det var lugnt i London, klockan var ju bara 9. Några människor stressade runt iväg till jobbet antar jag. När jag kom hem tog jag en lång dusch, varmvatten blandat med kallvatten. Det skulle bli en bra och kul dag, det har jag bestämt mig för.
 
*9 timmar senare*

Nu är klockan 16.00, 2 timmar kvar tills... Ja, tills den stoora bilen skulle komma och hämta mig. Hm, undra vilka som skulle befinna sig i bilen? Jag antar att det skulle bli jag, den personen jag hatar mest i hela världen, den personen jag är förälskad i och 4 andra superkändisar, bra blandning! Jag skrattade åt mig själv medans jag bestämde vad jag skulle ha för kläder. Efter 15 minuters letande kom jag fram till kvällens outfit. Ett par shorts som var slitna nedtill och ett pösigt linne, matchat med lite armband och ett par fina sandaler fick bli kvällens klädsel. Jag tog på mig kläderna, lockade håret och sminkade mig. Tills sist sprutade jag på lite parfym. Då var jag redo för kvällens fest!

Liam's perspektiv:
The clock were 17.00, and I were already ready. I texted Isabell to see if she were ready, and she texted me back saying that she were ready about a minute. I started to walk to her house. When I were outside her house, and just about to knock on the door, I heard loud vocies in her house. It sounded like her parents and Isabel, mayeb she's fighting with her parents? They said things in another language, probably swedish. I didn't know what to do. Someone opened the door, and it was Isabell. I saw that she were sad. She closed the door, and looked down at the ground. "How are you?" I asked. She looked up at me. "I'm fine.." She said. We started to walk, and I heard that she wasn't as happy as she used to be. I stopped, and she also stopped and looked at me. "I know that something has happened, please tell me. I don't want you to be sad Isabell!" I said, and tooked her hands in my. She started to blush a bit, I just smiled at her. "Okey, my parents and I were fighting over a stupid thing. They said that they wanted me to be at hom tonight, and when I said that I want to be with you guys, they got angry. And I don't want to come home tonight..." She said, and I could see that she were close to crying. I let go of her hands and gave her a long hug. "You can sleep in our apartment. If you want to."

Postat av: Isabell

jättebra :) Kram! xx

Date:2012-09-11 / Time:17:42:14
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: