Taken - Del 26 SLUTET

"Where are you going?" Ropade Stan, men som tur var följde han inte efter. När jag var framme hos Harry vände han sig om mot mig, och jag drunkade igen i dom där gröna ögonen. Varför Harry, varför ska du vara så fin? "You know, I feel the same for you, Harry." Det var dom orden som räckte, innan han la armarna om mig och kysste mig.

Alina's perspektiv:
Det var den absolut bästa känsla jag någonsin känt, det bästa som hänt mig. Jag var så glad, helt galet. Han kollade mig i ögonen efter kyssen, och hans gröna ögon var lika magiska som vanligt. Lika glittriga och fina, helt underbara. Som han. "I won't let you go, until you answer yes on my next question." Sa Harry och log mot mig. "Maybe I will, if you ask me the question." Sa jag. Jag slängde en blick mot alla våra kompisar. HELA stranden tod vända mot oss, och Kelly var riktigt, arg. Jag tittade in i Harrys ögon igen. "Will you be my girlfriend, Alina?" Frågade han. "Of course." Sa jag, och kysste honom. Jag hörde ett skrik, eller var det två? Jag tittade åt människorna på strandens håll, och de flesta applåderade åt oss och ropade 'yeey'. "I love you Alina." "I love you to, Harry."
 
 
SLUT. Då var min första novell slut! Inte så hemskt nöjd med denna, ville bara få ett slut. Slutet gott, allting gott, right? ;) Jag kommer skriva lite förslag osv om den nya novellen sen!
 
 
 

Postat av: Isabell

jättebra novell =)

Date:2012-09-13 / Time:16:05:48
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: