Taken - Del 12

Jag satt på mig mina flip-flops, tog mina väska, ropade hejdå till mamma och gick med Harry till bilen. Där satt alla utom Liam, han skulle tydligen gå till stranden med Isabell och hennes kompis. Detta skulle bli en super dag. Det var vad jag trodde iallafall, tänk så fel man kan ha...


Alina's perspektiv:
När vi hade hoppat in i bilen så startade Louis den, och vi for iväg mot stranden. Det var en väldigt varm dag, så det var skönt när vinden fläktade. Vi åkte i en bil som inte hade tak. När vi var framme så hoppade vi ur bilen, tog våra väskor och började att gå mot Liam och Isabell. Vi såg dom sitta en bit ifrån där vi var. "Hii!" ropade vi och vinkade åt dom. Dom vinkade tillbaka, och det satt en tjej bredvid Isabell. När vi kom fram så presenterade Isabell den tjejen. "This is Kelly!" sa hon. "Hi Kelly" sa Harry och log mot henne. Vi la ut handdukar och la oss på dom. Jag låg bredvid Harry, och Kelly som legat på min andra sida flyttade sig snabbt till Harry's sida. Hon började att prata med honom, och hon slutade aldrig! Herregud, jag såg att Harry började att bli irriterad på henne.
 
"Someone who wanna bath?!" frågade Niall. Vi alla svarade med 'yees' och vi började att springa mot vattnet. När vi sprang där kände jag att många kollade på oss. Jag kände även hur någon tog min hand. Jag kollade ner på min hand, och sedan upp i Harry's ansikte. Han log sitt allra finaste leende, och jag log stort mot honom. Där sprang vi, hand i hand. Jag såg även att Kelly bitch-blickade mig lite. Det är det detta handlar om, eller? Vi sprang ner i vattnet, och Harry släppte min hand för att doppa sig. Alla vi doppade oss. Det var ritkigt varmt i vattnet, skönt med andra ord. "Haaaarryy!" ropade Kelly, och Harry vände sig om. Hon plaskade vatten i hans ansikte, och slängde sig  sedan på honom. Han ramlade baklänges med Kelly över sig. Men han kom snabbt upp och Kelly hade inte släppt honom. "Haha what are you doing?" sa Harry samtidigt som han fejkade ett skratt. Kelly bara skrattade och Harry försökte få bort henne lite lätt. Till slut släppte hon. "You wanna go and sunbathing with me?" sa hon samtidigt som hon blinkade med ögonen. Seriöst? "Ehm, I just have to.. ehh" sa Harry. Jag kände att jag behövde göra något. "He were just about to say a important thing to me" sa jag och log lite. Kelly bara kollade på mig, vem är du? Ja, typ den blicken. "Yeah, but I'll be up in a minute!" sa Harry. Kelly började surt att gå upp ur vattnet, till de andra. Vi var ganska nära sanden. Harry vände sig om och log mot mig. "Thank you.." sa han samtidigt som han gick närmre mig.Han la sina händer på mina höfter, och jag hoppade upp "på" honom. Han höll om mig, och kollade mig i ögonen. "Get a room!!" skrek killarna från stranden. Vi vände huvudena mot dom, och sedan skrattade vi alla.
 
När vi hade solat ett tag och torkat till, återvände vi mot bilen med våra väskor såklart. Vi trängde oss in i bilen, alla utom Liam och Isabell. Dom skulle gå hem. Vi skulle ses i killarnas lägenhet ikväll. Liam följde Isabell hem, så gullig han var! Harry hoppade in, och klappade sedan på hans knä samtidigt som han kollade på mig. "I think you've to sit on my lap" sa Harry och flinade lite. Jag skrattade lite och satt mig där sedan. Kelly hade pratat lite med Isabell, och när hon vände sig om såg det ut som om hon skulle dö. Svartsjuk.. "Ehm, I've a fear of sitting in this kind of cars.. I think I've to sit on someone's lap.." sa hon. Jag kände att Harry vart helt stel. Jag med. "Harry, maybe I can sit on your lap? Oh if.. you.. move of course!" sa hon. Bitch... Dö.

Postat av: Isabell

jättebra! =)

Date:2012-08-25 / Time:13:06:59
Postat av: Anonym

så bra. btw när kmr nästa? =) Kram! xx

Svar: Om några minuter ;D kram xx
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-26 / Time:11:49:54
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: