Taken - Del 14

"Well, both Kelly and Alina will be here tonight" Niall said, and laughed a bit. I couldn't helped but laugh a bit myself, even if this isn't funny. "Yeah you're right. This night, this night is going to be the hell night ..!" And oh my gosh, I'm having soo right when I said that. If you even know man...

Alina's perspektiv:
När jag var hemma var klockan halv 5, och jag skulle vara hos killarna vid 8. "Jag är hemma!" skrek jag när jag kom innanför dörren. "Hej hjärtat!" svarade mamma, lika glad som vanligt. Eller var hon lite gladare? Jag la ifrån mig min väska efter att jag kollat att min telefon låg i väskan. "Kom hit gumman!" sa mamma ifrån altanen. Jag gick ut dit, och såg att hon höll i en skvallertidning, hm? Hon hatade ju sånna tidningar! "Vad är det?" sa jag nyfiket samtidigt som jag satte mig brevid mamma. Hon räckte över tidningen, och jag såg bilderna..Och texten.
 
"Oj, oj.." sa jag, samtidigt som jag studerade bilderna. Jag ska vara lite tråkig, och berätta vad det var för bilder och text på tidningens omslag. Det var en bild som en papparazzi fotat på oss, när vi var på stranden, i vattnet. Precis i det ögonblicket Harry skulle kyssa mig, innan killarna retade oss. Under det stod det med stora bokstäver: "HOW'S HARRY STYLES LOVELIFE GOING?" Det stog ett nummer där det fanns mer text i tidningen. Jag slog upp sida 24. Jag läste och läste, dom hade sett oss när vi var på milkshake city också. Jag gav mamma tidningen och skulle ta något att äta innan jag skulle åka iväg till killarna igen. Jag tog upp min mobil ur min väska, och såg att jag hade fått ett mms, av Harry. Det var en bild på tidningen jag nyss läst. 'The papparazzi's know who we are ;) xx' Vad skulle jag svara..? Vad menade han? Menade han att dom visste vem jag var, att jag hade varit på en "dejt" med Harry Styles, eller att dom visste att det var vi två? Nej, han hade ju Kelly nu. Jag svarade med: 'Haha yeah, I just saw that magazine...' Jag la mobilen i min ficka på mina shorts och gick sedan till köket. Väl där öppnade jag kylskåpet, och såg en stor skål med kycklingsallad. "Mamma ska vi äta?" ropade jag. Jag hörde att hon reste på sig, och svarade sedan med "Ja jag tänkte det!" Mamma kom och vi dukade fram bestick och kycklingsalladen. "Hur var det idag då, på stranden?" undrade mamma. Hm, på stranden var det jätte bra, i bilen var det ett helvete. "Jodå, det var skönt.." sa jag och fortsatte att äta. "Just det, jag ska till dom ikväll. Om det är okej?" Jag såg att mamma fick ett leende på läpparna. Vad tänker hon på nu?

Ett lite kortare kapitel, och jag ska sluta att sätta inlägg på klockan 13.00 varje dag, haha... Så nu vet ni inte när dom kommer, och dom kommer kanske inte att komma varenda dag ibland, eller så kommer det kanske 2 delar på en dag ibland! ;)

Postat av: Isabell

Hej! Jättebra! =) Men kan du inte skriva min karaktärs perspektiv med? =) Förlåt att jag frågar. Jag bara undrar. Kram! xx =)

Svar: I den delen jag håller på att skriva nu (del 16) så kommer det att komma Din karaktärs perspektiv! :) Kram! xx
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-27 / Time:16:48:23
Postat av: Isabell

Okej! Jag älskar din novell!!!! =) Kram!!! xoxo

Date:2012-08-27 / Time:18:08:00
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: