Taken - Del 13

Svartsjuk.. "Ehm, I've a fear of sitting in this kind of cars.. I think I've to sit on someone's lap.." sa hon. Jag kände att Harry vart helt stel. Jag med. "Harry, maybe I can sit on your lap? Oh if.. you.. move of course!" sa hon. Bitch... Dö.

Alina's perspektiv:
Jag tog min väska som jag placerat på bilgolvet mellan mina och Harry's fötter, och satte mig i mittensätet. Kelly hoppade till Harry's sida, och satte sig lätt i Harry's knä. Jag visste inte vad jag skulle göra, helt seriöst. Jag visste inte hur Harry tänkte. Jag menar, han vart ju helt stel när hon frågade, men hon är riktigt söt ju. Tänk om han, jag vet inte... Blir kär i henne? Louis startade bilen och körde iväg, och Kelly öppnade sin trut, och stängde den aldrig. Det värsta var att hon hade börjat flirta med Harry nu, och han gjorde inte så mycket åt det. "Hihi, can I get your number Haaarry?" frågade Kelly med en fjantig, ljus, tillgjord, fejk röst. Hade någon stått framför mig och kollat mig i ögonen, hade jag kunat döda den människan med mina ögon. Jag kände hur Harry kollade lite åt mig håll, innan han sa "Sure.." och sedan rabblade han upp sitt nummer. "Thank you sweetie!" sa Kelly och sjönk ihop i hans knä. Hon tog hans armar och la dom runt sig, och Harry såg ut att, typ gilla läget han satt i. Den där klumpen som finns i magen när man är ledsen eller så, den hade expanderat så mycket, och var så stor att jag var nära på att spy. Och där försvann alla mina känslor jag haft för Harry.
 
Jag märkte att bilen stannade, och såg ett främmande hus. Det var antagligen Kelly's. "And here we are!" sa Louis och stannade bilen. "Thanks for the ride guys!!" sa Kelly. "Do you come tonight?" frågade Harry henne. "Only if you.. give me a kiss." Hade jag haft en kniv i handen hade varken Harry eller Kelly levt nu kan jag säga. Jag kände gråten smyga sig upp i halsen. Jag var tvungen att tjuvkika på dom. Harry gav henne en puss på kinden, och sedan hoppade Kelly ut ur bilen. "Bye guys! See ya soon!" sa hon och vinkade. "Bye!" svarade alla utom jag, och Niall. Bilen fortsatte mot mitt hus, och vi var framme efter några minuter. Åh, jag bodde nära häxan. "I think you'll come to us tonight?" frågade Niall. Egentligen hade jag inte lust, men jag skulle skita i Harry och Kelly, och umgås med mina vänner. "Of course!" sa jag. Jag tog mina väska och vred mig lite mot Harry. "Thanks for the ride Louis!" sa jag samtidigt som jag krånglade mig ut ur bilen, över Zayn. Jag vinkade samtidigt som jag sa 'bye', men jag gav inte Harry en enda blick.
 
Harry's perspektiv:
"Harry, you've to clean your room a little!!" Liam said. "And when did you became the boss over me?" I asked. I were kinda angry, about everything. I think, I've fall in love with Alina. But she seems to hate me. And Kelly is kinda cute, and beautiful. But nothing compered to Alina. "Oh, sorry man. Calm down curly" Liam said, holding his computer in his hands while he gave me a strange look. "I think he just being nice, I mean I don't think Kelly want to be in your room if it looks like that.." Louis said. Zayn started to laugh, and Niall too. I went to the livingroom. Niall sat in the couch, so I sat next to him. "Niall, you wanna know a thing?" I said. I just wanted someone to know my feelings. "What Harry? What do you've on your heart?" Niall said, and looked me in my eyes. "Alina.." I said, and he understood. That's one of thoese very good things with Niall, he UNDERSTANDS. "You've fall in love with both Alina and Kelly, but you're most in love with Alina, but she seem to hate you. And Kelly won't stop flirting with you" he said. Niall's a strange man, he can read toughts. Or, my toughts. "Yeah.. I don't know what to do.." I said, sadly. "Well, both Kelly and Alina will be here tonight" Niall said, and laughed a bit. I couldn't helped but laugh a bit myself, even if this isn't funny. "Yeah you're right. This night, this night is going to be the hell night ..!" And oh my gosh, I'm having soo right when I said that. If you even know man...
 

Och vad tyyyycks, om man får fråga..?!?? :D :D

Postat av: Isabell

Jättebra! =)

Date:2012-08-26 / Time:13:03:55
Postat av: My

Åh jag vill bara läsa mer!

Date:2012-08-26 / Time:14:07:41
Postat av: Anonym

jättebra när kmr nästa btw?

Svar: Någon annan dag! ;)
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-26 / Time:18:06:49
Postat av: Anonym

Imon? =) kram

Date:2012-08-26 / Time:18:50:16
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: