Taken - Del 11

När vi ätit frukost så tänkte jag på att jag måste prata med Harry, så jag tog min telefon och gick upp på mitt rum. Jag ville inte ringa, jag klarade inte riktigt av det nu.. Så jag skickade ett sms, där det stod: Hi Harry! Sorry that my mom came and ruined our lovely night yesterday, I kinda hate her right now, haha. Hope you're not scared of meeting me again! xx.Efter någon minut fick jag ett svar, där det stod:

 
Alina's perspektiv:
I sms:et från Harry stod det: Hello Alina! Haha that's okey, of course I wanna meet you again! I wanna finish what we're doing when your mom camed ;) xx Tack och lov att han ville träffa mig igen! Jag läste sms:et en gång till, och log åt det. "Och vad ler du åt?" Mamma hade kommit in i mitt rum när jag log åt sms:et. "Ehh.." Hann jag säga innan min mobil ringde. Det var ett samtal från Harry, oh my god. "UT!!" Skrek jag, och mamm förstod allvaret och gick ut och stängde min dörr.
 
- Hello? sa jag.
- Hi Alina! sa Harry glatt.
. Hi Harry! sa jag och tänkte på honom. Och log.
- What's up? frågade han.
Jadu, vad gjorde jag? Läste sms från honom och log som ett fån?
- Oh, nothing. And you? sa jag.
- Just thinking about you, if you wanna follow us to the beach today? frågade han.
Sjääälvklart att jag ville!!
- Absolutely!! sa jag.
- Great! Me and the rest of the lads are going, and I think that Isabell is coming to, Liam is speaking to her right now. sa Harry.
- Okey! What time? frågade jag samtidigt som jag slängde en blick åt klockan.
- Is it okey if we pick you up by 2? frågade Harry.
- Yes absolutely! sa jag´.
Och i samma ögonblick märkte jag att jag sagt absolutely 2 gånger i ett telefon samtal, och jag använder aldrig det ordet. Bara jag som lägger märke till sånna saker?
- See ya later then! Bye! sa Harry.
Jag väcktes ur mina tankar.
- Ehh, bye bye! sa jag samtidigt som jag skrattade lite.
 
Jag kollade på klockan nu, halv 12. Jag började att packa lite saker. Jag rotade i min garderob, och hittade en söt vit och rosa strandväska. Jag gick till badrummet för att leta på en handduk, och hittade en vanlig svart med stora rosa blommor på. Jag packade den, och solkräm och en påse med godis.
 
Sedan när klockan blivit 20 över 1, började jag att byta om. Jag tog min favorit bikini, en blommig och svart. Jag flätade håret slarvigt och la flätan åt ena sidan. Jag tog inget smink. När jag var klar var klocka kvart i 2, så jag slog på tv:en och kollade lite där. Sen hörde jag att någon knackade på dörren. Då i det ögonblicket så for alla fjärirlarna igenom magen, fram och tillbaks. Jag gick till hallen för att sätta på mig mina bruna flip-flops med lite guld-detaljer på, och för att öppna. Påväg till hallen såg jag att det låg 10 dollar på en bänk, så dom tog jag och la ner i min väska, och sedan öppnade jag dörren. Där möttes jag av en glad Harry, som gav mig en varm härlig kram. Jag vinkade åt grabbarna som satt i bilen. Jag satt på mig mina flip-flops, tog mina väska, ropade hejdå till mamma och gick med Harry till bilen. Där satt alla utom Liam, han skulle tydligen gå till stranden med Isabell och hennes kompis. Detta skulle bli en super dag. Det var vad jag trodde iallafall, tänk så fel man kan ha...
 

Hmm, hur kommer den här dagen bli egentligen? Det verkar ju perfekt, men eftermiddagen/kvällen kommer att bjuda på allt annat än perfekt och kul...

Postat av: Isabell

Jättebra! =)

Date:2012-08-24 / Time:16:41:11
Postat av: Anonym

Så bra! Btw när kmr nästa? Kram! xx

Svar: Imorgon! Kram
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-24 / Time:23:25:02
Postat av: Anonym

kmr ett nytt idag klockan 13:00? =) Kram! xx

Date:2012-08-25 / Time:11:01:41
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: