Taken - Del 6

Efter någon timme var vårat samtal avslutat. Det är så skönt att kunna prata ut med Sara, verkligen. Resten av dagen gick åt till att tänka, One Direction, shit vad coolt. Fast jag skulle inte säga något till någon, ännu. Ja, förutom mamma och Sara, men ingen annan.
 

 
Resten av veckan rullade på, det hände inget speciellt. Idag var det fredag, och jag var i skolan. Jag gav inte Marissa en enda blick, så det kändes lite konstigt. Men en tjej i min klass vid namn Emma hade jag blivit vän med. Nu var det lunchrast, och jag satt med Emma vid ett bord i matsalen, när min telefon plötsligt ringde.
 
 - Hallå? svarade jag
- Excuse me, Alina? hörde jag en bekant röst, det var Harry!!
Då kom jag på att jag hade svarat på svenska, hur dum kan jag vara!
- Oh hi Harry! sa jag glatt
- Hi, whats up?
- Nothing, just having lunch with Emma, you?
Jag såg att Emma kollade nyfiket på mig, jag skoj-blinkade åt henne.
- Nothing at all. sa Harry
- I just wondered if you.. wanted to follow me and Liam to town this afternoon? sa Harry.
- Of course I want!! sa jag
Jag hörde att han vart lite lättad.
- Wich time? sa jag
- When do you end school today? sa han
Jag fick lite hjärnsläpp, jag var så glad.
- Ehm, 13.30. sa jag.
- Then we pick you up by 13.30! sa han
- Great! sa jag
- See you, bye! sa Harry
- Bye!
 
Jag berättade för Emma om vad jag skulle göra i eftermiddag, men jag berättade inte om att det var One Direction, jag litade inte helt på att hon skulle vara tyst om det. Sista lektionen var här, och jag drömde mig igenom den lektionen. Jag hade skckat ett sms till mamma och skrivit att jag skulle ivg med vänner, och hon var bara glad för min skull.
 
Till slut hade klockan blivit halv 2, äntligen! Jag små sprang till skåpen för att lämna engelska böckerna och hämta min väska. Sedan sa jag hejdå till Emma, och små sprang igenom skolan ut till parkeringen. Sen kom jag på, att jag visste inte ju vilken bil som var Harry's... Och dom var ju kända så dom ville kanske inte visa sig. Men där borta stod det en svart bil, och det såg ut som om Harry stod där. Jag gick mot bilen, och när jag var ungefär 7 meter från bilen såg Harry mig. Han sprack upp i ett leende, och det gjorde jag med. När jag var framför honom drog han mig in i en mysig kram. Han är så.. Härlig. Jag hoppade in i bilen och hälsade på Liam.
 
- Så what are we going to do? frågade jag
- Well.. sa Harry
- Maybe we can go to the milkshake city? If you like milkshakes Alina? sa Liam
- Yes of course I do! sa jag
Efter 10 minuter var vi framme i London. Vi bestämde oss för att ta en liten promenad. Vi vart stoppade 2 gånger av fans som ville ta kort med Harry och Liam. Jag kom på att jag hade aldrig tagit något kort med One Direction, det får jag ta och fixa när alla var med! När vi hade runt 5 minuter kvar kände jag att någon petade på min rygg.

Det kommer att komma in en ny i novellen nu! :)

Postat av: Isabell

kmr jag heta Isabell i novellen? Jag vill det, men kallas för Bellan. =)

Svar: Aa Det kommer du! :D
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-19 / Time:13:39:26
Postat av: Isabell

Kan jag får vara svensk i novellen? =) Jag ska flytta till London om några dagar. Får flytta dit för mammas skull. hon har träffat en pojkvän och det är Simon Cowell. Vad tkr du om det? =) Min karaktär är ett fan av dom och hon har inte träffat dom än och hon börjar på samma skola som Alina går i och i samma klass. Vad tkr du om det? :)

Svar: Aa jag kan skriva typ sådär :)
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-19 / Time:16:42:22
Postat av: Isabell

Okej! =) Då skriver du mitt perspektiv på svenska. Om du skriver mina perspektiv då.
Kram! xx =)

Svar: Japp, kram (:
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-19 / Time:17:51:16
Postat av: Isabell

Okej! =) När kmr nästa? Ikväll? =) Kram! xx

Svar: Imorgon! (:
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-19 / Time:18:22:27
Postat av: Isabell

Okej!

Date:2012-08-19 / Time:18:27:58
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: