Taken - Del 4

"It's not easy to talk about yourself actually! Maybe you guys doesn't speak to people you don't know very well often!" We all looked at each other and started to laugh, much and loud. I saw on her that she didn't had an idea who we are.

Alina's perspektiv:
Alla killarna satt och as garva åt mig, varför? "Ehm, why are you laghing at me?" sa jag lite osäkert. "Cause you said that 'maybe you guys doesn't speak to people you don't know very well often'!" sa Niall samtidigt som han skrattade lite. "She have no idea who we are" sa Louis. "No, should I know who you are?" sa jag. "Okey.." sa Harry. "Now you're going to find out who we are! We have a band called One Direction, and we are.. famous" Dom berättade om deras band, vad dom gjort och om X-Factor. Jag vart helt chockad. Dom skulle sjunga lite nu för mig, en låt som heter More than this
 
When he opens his arms and holds you close tonight
It just don't feel right
'Cause I can love you more than this
Yeah
When he lays you down I might just die inside
It just won't feel right
'Cause I can love you more than this
Can love you more than.. this
 
Oj, oj. dom var ju riktigt grymma. Hur kan jag inte ha hört talas om dom innan? VÄNTA!! Det är ju One Direction dom i Sverige brukade prata om, speciellt Sara. Och jag har hört några i klassen prata om One Direction också. Dom visade mig en musik video på en låt som heter What makes you beautiful. Ännu en super låt, och dom sjöng lika bra som vanligt. Faktiskt, så var ju alla 110% snygga.. Speciellt Harry. "Omg, you're like.. awesome!" sa jag. "Thank you!" "I'm your biggest fan!!" sa jag. Dom började att skratta lite. Jag vände huvudet mot klockan som hängde på väggen, 22.10. "I think I must leave now.." sa jag. "You have school tomorrow?" sa Liam. "Yes, I have. I think I must sleep now" "Maybe you can sleep here?" frågade Harry med hans alldeles för fina leende. "Ehm, I don't wanna be in your way" sa jag. "But you're not!!" sa Louis fort. "Maybe my mom is worried about me" Jag sa så även fast jag var ganska säker på att hon inte var det. "Oh.." sa Niall. "You're right" "Maybe we can take you number, and then we can call you?" sa Harry. "Of course!" sa jag, och sa sedan mitt nummer högt. Efter någon minut hade jag fått ett sms av alla. Jag kramade om Zayn, Liam och Niall. Sedan gick jag ut till Louis bil med Louis och Harry. Efter 5-10 minuter var vi framme framför mitt hus. Jag tackade för skjusten och kramade om Harry och Louis. Sedan gick jag in i mitt hus och låste dörren efter mig. När jag låst dörren hörde jag att Louis och Harry brummade. Jag gick till köket och såg att mamma inte var där. Sedan såg jag att hon hade däckat i hennes säng. Jag sprang upp till mitt rum och la mig på min säng. Efter många tankar flugit igenom mitt huvud så somnade jag.

Tadaa, ett nytt kapitel! Jag har skrivit detta kapitel 3 eller 4 gånger... Kommentera! :)

Postat av: Isabell

Jättebra. Kan du inte skriva perspektiven på svenska? Asså 1D-perskektiven? =)

Svar: Tack! :DEftersom att jag redan skrivit alla 1D-perspektiven på engelska, fortsätter jag med det. Tycker du att det är jobbigt att läsa allt på svenska, rekommenderar jag google translate. Haha det brukar jag använda när jag inte orkar läsa engelska! ;D
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-17 / Time:15:51:51
Postat av: Frida L

Grymt bra! :D Längtar tills nästa :) xx

Date:2012-08-17 / Time:16:42:12
Postat av: Isabell

Okej, hur långt har du kommit med det då? kan du inte skriva om dom? så dom är på svenska? =) Snälla. Förlåt att jag tjatar

Svar: alltså alla inlägg jag redan publiverat är på engelska ju ;)
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-17 / Time:18:01:50
Postat av: Isabell

Okej. Det gör inget, får kolla på google translate

Date:2012-08-17 / Time:18:10:11
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: