Taken - Del 7

Efter 10 minuter var vi framme i London. Vi bestämde oss för att ta en liten promenad. Vi vart stoppade 2 gånger av fans som ville ta kort med Harry och Liam. Jag kom på att jag hade aldrig tagit något kort med One Direction, det får jag ta och fixa när alla var med! När vi hade runt 5 minuter kvar kände jag att någon petade på min rygg.

Alina's perspektiv:
Excuse me..?" Jag hörde en röst bakom mig, som kom från en tjej. Vi alla 3 vände oss om, och där stod det en tjej som hade brunt hår till axlarna, och hon hade blåa ögon. "Oh my... Can I.." Tjejen som pratade med oss tappade hakan när hon såg att det var Liam och Harry som stod där. Vi började att skratta lite. "You want a picture?" sa Liam. Tjejen nickade. Jag tog hennes mobil och tog ett kort på tjejen, Liam och Harry. "I just wondered if you guys know where milkshake city is?" Sa hon. "We are on our way to milkshake city now! You can walk with us if you want to!" sa Liam. Tjejen nickade och sprack upp i ett leende. Vi började gå och hon började att prata lite om sig själv. "My name is Isabell, and I'm 17 years. I just lived here in 1 week, I moved from Sweden to this place!" sa Isabell. "Äntligen någon att snacka svenska med!" sa jag. "Haha är du också från Sverige?" sa Isabell. Jag märkte hur killarna kollade på oss, dom fattade ingenting. "Japp det är jag! Liam och Harry fattar ingeting av vad vi säger" sa jag, och jag och Isabell började att skratta. "Okey, enough with the Swedish talk guys.." sa Harry, och vi alla skrattade.
 
När vi var framme vid milkshake city, satte vi oss vid ett bord. "I think I go and get some milkshakes to us! Are you coming with me Alina?" frågade Harry. Jag kände hur fjärirlarna spred sig i min mage. "Yes of course!" sa jag. När vi stod i kö sa Harry "I saw on Liam that he thinks that Isabell is a.. nice girl, så I wanted to be nice and let them be alone!" "Haha, I think that they would be a cute couple" sa jag, och både jag och Harry kollade på Liam och Isabell. Sen märkte jag att Harry kollade på mig, så jag slet blicken ifrån Isabell och Liam och drunknade i Harrys gröna fina ögon...
 
Liam's perspektiv:
When Harry and Alina went to buy milkshakes, I and Isabell started to talk. She told me that she is a big fan, and we started to talk about random things. She is a very funny girl, and I like funny girls. "Eh, maybe I can get your number?" I was this close to not dear to ask, but I couldn't just let the chance float past. She took my phone to write in her number. Harry and Alina showed up with 4 milkshakes. We sat and drinked our milkshakes and just talked for 1,5 hours.

Idag börjar skolan för min del, så jag vet inte hur det kommer att bli med novell skrivandet! Jag kommer självklart att göra mitt bästa för att skriva en del om dagen, men som sagt vet inte hur det blir. Jag tycker ju att det är kul att skriva här, speciellt när ni är så fina och skriver så fina kommentarer! <3
Btw, det var jätte svårt att hitta passande bilder, haha. Därför fick det bli en bild på One Direction när dom var i Sverige! ;)

Postat av: Isabell

Jättebra! :)

Svar: Taaack! :)
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-20 / Time:13:57:46
Postat av: Isabell

Jag har skickat ett mejl till dig. Kan du svara på det? =)

Date:2012-08-20 / Time:14:56:59
Postat av: Anonym

när kmr nästa? :D

Svar: Idag :)
odnovelleer.blogg.se

Date:2012-08-20 / Time:21:32:38
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: